Reflux Home Cure - Untuk Penyembuhan Asid Reflux Anda Perlu Perkukuh LES anda

Reflux Home Cure - Untuk Penyembuhan Asid Reflux Anda Perlu Perkukuh LES anda

Anda telah cuba antasid tetapi anda cuba ubat rumah refluks? Malangnya, kebanyakan orang Barat cuba rawatan berubat atau antasid sebelum pernah mengingati penawar rumah semula jadi. Jelas sekali, syarikat-syarikat farmaseutikal suka ini kerana refluks asid merupakan industri bernilai berbilion dolar.

Tetapi antasid bekerja untuk anda? Ramai orang menggunakan antasid kerana mereka fikir tiada pilihan lain. Ini tidak boleh lagi palsu.

Kajian penyelidikan menunjukkan bahawa refluks asid adalah punca sfinkter yang lemah lebih rendah esophageal (LES). LES adalah tisu kepak otot yang duduk di atas perut. Ia bertanggungjawab untuk menjaga makanan dan perut asid di dalam perut anda. Dalam erti kata lain, jika anda menguatkan LES anda, anda boleh menyembuhkan refluks asid selama-lamanya. Berikut adalah beberapa tips yang anda harus cuba hari ini.

Penyembuhan Asid Reflux dengan ini Penyembuhan Reflux Utama

Adakah anda perasan refluks anda semakin teruk dan lebih teruk? Ini adalah tanda bahawa LES anda adalah sama ada menjadi lebih rosak atau lemah. Mujurlah, anda boleh menguatkan LES anda dengan remedi mudah yang telah digunakan selama berabad-abad.

Berikut adalah beberapa tips untuk menyembuhkan refluks dalam hari.

1. Sentiasa minum segelas air setiap kali selepas makan atau makanan ringan. Ini akan membersihkan sfinkter dan mengurangkan peluang menggaru dengan makanan yang lebih keras atau rangup.

2. Jika anda tidak menyembuhkan refluks anda, anda perlu mengelakkan keras dan rangup makanan yang boleh mencetuskan serangan masa depan. Jenis makanan merengsakan esofagus dan LES. Ini termasuk makanan seperti roti, bijirin, bar granola, dan kerepek.

3. Bahan kimia dalam asap rokok juga telah terbukti untuk merengsakan sfinkter. Cuba untuk mengelakkan merokok untuk beberapa hari.

4. Elakkan minuman berkarbonat yang mengganggu sfinkter.

5. Mula menambah madu untuk diet anda. Madu telah digunakan beribu-ribu tahun untuk menyembuhkan GERD. Madu telah terbukti menyembuhkan tisu yang rosak secara semula jadi.

6. Anda juga perlu makan makanan yang kaya dengan sayur-sayuran dan buah-buahan kerana ini boleh membantu badan anda pulih dengan sendirinya dengan cepat dengan banyaknya mineral, vitamin dan nutrien.

7. Akhir sekali, ramai orang yang merawat penyakit ini secara semula jadi akan berbuat demikian dengan minum jus aloe vera. Jus ini telah terbukti juga secara semula jadi membaiki tisu yang rosak. Ia boleh membaiki esofagus yang rosak dan sfinkter juga.

Reflux Laman Penyembuhan Bekerja dalam Waktu

Jika anda serius untuk menyembuhkan refluks asid, sila luangkan sedikit masa dan belajar lebih lanjut mengenai refluks dijamin penawar rumah 100%. Ia dikaji, langkah demi langkah dan juga doktor yang diluluskan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar