Bagaimana Long Adakah Selesema Terakhir dan mencari jalan memendekkan Ia

Bagaimana Long Adakah Selesema Terakhir dan mencari jalan memendekkan Ia

Dalam ingin tahu berapa lama selesema yang lalu, anda benar-benar bertanya soalan yang pat jawapan 'berapa lama seutas tali. Anda lihat, panjang apa-apa penyakit adalah lebih lebih lanjut mengenai anda dan tahap kesihatan anda daripada tentang nama penyakit atau keadaan.

Ada yang tidak pernah mendapat selesema, sama ada kerana mereka sangat sihat, atau kerana kelemahan mereka tidak terletak di sana.

Mari kita memberi tumpuan kepada sebab yang pertama. Bagaimana anda boleh mendapatkan ke jawatan ini dicemburui?

Cara terbaik adalah untuk memberi tumpuan semua usaha anda untuk meningkatkan sistem imun anda. Dengan imuniti yang sihat, anda sama ada tidak pernah akan mendapat selesema, atau hanya akan mendapat secara ringkas dan sedikit.

Diet adalah sebab nombor satu mengapa imuniti anda kini rendah. Jika diet anda mengandungi makanan (gula, tepung putih, makanan segera, tin, bungkusan, minuman ringan, dan lain-lain), ini adalah satu cara yang dijamin untuk mencapai jangka masa panjang yang bagus selesema.

Jika anda makan protein haiwan (telur, susu, ayam, ikan atau daging) sekali atau dua kali sehari, ini juga akan menjamin tempoh selesema panjang yang bagus.

Diet yang kaya dengan yang segar, buah-buahan dan sayur-sayuran yang berkualiti, sebahagian besar mentah, sebaliknya akan memastikan sistem imun anda adalah kuat, dan mencegah selesema atau hanya membenarkan versi ringan.

Jika anda mematuhi takut semasa matahari, dan tidak mendapat cahaya matahari semula jadi yang cukup pada kulit yang terdedah anda, ini akan menyumbang kepada pertarungan panjang selesema. Keluar ke matahari. Hanya mengelakkan pendedahan yang lama pada pertengahan hari musim panas ini.

Senaman yang kerap, bagaimanapun lembut, sentiasa akan menyumbang kepada kesihatan yang lebih baik. Cuba berjalan ke kedai-kedai. Atau mendapatkan basikal dan kitaran hanya untuk suka-suka.

Banyak rawatan untuk kerja-kerja selesema dengan menyekat gejala anda. Ini selalu mengetuk imuniti anda, jadi menghalang pemulihan yang cepat dan jumlah. Ia juga memastikan kesihatan anda adalah cukup rendah untuk tunduk kepada pertarungan lulus seterusnya selesema.

Rawatan homeopati untuk selesema berfungsi dengan meningkatkan sistem imun anda. Ini bermakna bahawa bukan sahaja kesan selesema hilang, tetapi pulangan tenaga anda dengan cepat. Dan anda menjadi takuk atau dua sihat, yang menjadikan pertarungan seterusnya kurang teruk atau kurang kerap.

Meletakkan semua langkah-langkah ke dalam tempat bukan sahaja cenderung untuk membuat tempoh selesema anda lebih pendek, anda juga mungkin melihat peningkatan kesihatan yang lain. Ini adalah dalam rangka semula jadi. Penyakit tidak datang sendiri, jadi rawatan yang terbaik akan memastikan mereka tidak pergi sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar