Bagaimana Merawat Penyakit Lyme - Alternatif Selain Apa Doktor Anda Cadang

Bagaimana Merawat Penyakit Lyme - Alternatif Selain Apa Doktor Anda Cadang

Adakah anda menghadapi Lyme Penyakit dan keliru tentang bagaimana untuk merawat penyakit Lyme? Kawan saya Cecil mempunyai penyakit ini selepas beberapa ujian darah. Dia mendapati bahawa dia mempunyai penyakit ini bersama-sama dengan parasit yang dipanggil mycroplasma. Pada mulanya, dia menyangka bahawa dia telah kandidiasis, bagaimanapun, tidak lama lagi dia mendapat tahu tentang kebenaran.

Mengenai keadaan di atas, saya tidak dapat bayangkan apa yang dia sedang melalui. Walau bagaimanapun, berita baik adalah, ia tidak kandidiasis, tetapi dia mempunyai pelbagai isu-isu lain yang perlu diberi perhatian, kerana mereka boleh menjadi lebih serius dalam jangka masa panjang.

Satu rawatan yang boleh dipertimbangkan adalah mengambil kolostrum. Jika dia sedang mempertimbangkan kolostrum, yang meningkatkan pertahanan tubuh badan yang baik, alternatif yang lebih berkesan akan menjadi produk yang dipanggil Transfer Factor Plus.

Transfer Factor Plus diekstrak dari kolostrum dan sebenarnya bahagian yang paling aktif dan paling kuat daripadanya. Transfer Factor mempunyai anti-virus, anti kulat yang kuat dan dapat menangani jangkitan dan parasit.

Dengan kiraan darah rendah beliau (tidak ditunjukkan pada artikel ini), TF Plus ialah penggalak imun sangat berkesan. Ia meningkatkan aktiviti sel pembunuh semula jadi oleh 248%, sedangkan kolostrum peningkatan aktiviti sel NK sehingga hanya 23% dan mengaktifkan B-sel yang menyokong pengeluaran antibodi.

Ia bukan sahaja membantu dengan penyakit dan candida Lyme masalah, tetapi pasti akan membantu dengan isu-isu lain beliau sistem imun yang berkaitan juga.

Bagi mereka yang ingin tahu tentang penggalak imun, saya akan gembira untuk menyediakan anda dengan perbandingan yang lebih terperinci tentang Transfer Factor dan kolostrum atau dengan maklumat yang lebih jika anda rasa ini adalah satu alternatif yang berfaedah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar