Home Pemulihan Adakah Rawatan Sangat Berkesan

Home Pemulihan Adakah Rawatan Sangat Berkesan

Saya akan memberitahu anda cerita tentang peristiwa yang telah berlaku dengan keluarga saya yang membuatkan saya seorang yang percaya pada rawatan rumah perubatan. Dari cerita ini, anda akan belajar tentang ubat semulajadi untuk menyengat yang anda boleh menambah kepada remedi anda sendiri semula jadi untuk kebaikan masa depan anda.

Saya masih ingat beberapa tahun lalu berada di salah satu rumah rakan kita melawat, apabila anak saya datang kepada saya menjerit, telinganya bengkak ke tahap di mana dia kelihatan seperti satu telinga yang sebenarnya "bat-bang", merah dan teruk bengkak.

Ia adalah jelas bahawa sesuatu yang telah digigit beliau tetapi saya tidak pasti apa yang ia, sama ada lebah atau sesuatu yang lain. Saya memutuskan untuk mencuba untuk memikirkan yang mana rawatan rumah perubatan saya boleh gunakan untuk menangani keadaan ini, kerana saya berharap tidak perlu mengambil jalan keluar untuk lawatan bilik kecemasan.

Nasib baik untuk saya dan anak saya, kawan yang saya telah melawat dengan mempunyai idea apa yang perlu dilakukan dan mencadangkan saya menghancurkan daun tiga kilang yang berbeza (jelas tidak rasa pedih melukakan hati sebagai salah satu daripada tiga) di tangan saya dan gosok ini terhadap saya telinga anak lelaki. Beliau berkata, ini adalah salah satu rawatan rumah perubatan neneknya bahawa mereka telah digunakan berkali-kali, untuk dia dan sepupunya, dan didapati amat berkesan.

Bagi ubat rumah ini, anda boleh menggunakan daun SEBARANG 3 tumbuh-tumbuhan. Hanya pastikan anda menggunakan 3 daun dari 3 tumbuhan yang berbeza kerana ini adalah kunci untuk membuat kerja-kerja ubat ini.

Beliau juga berjanji saya bahawa telinga anak saya akan kembali normal pada waktu pagi berikut jika saya cuba ubat penyembuhan semula jadi ini. Saya berfikir kepada diri saya sendiri, "apa yang perlu saya kehilangan?" Jadi saya memberikan sesuatu anak saya untuk berurusan dengan kesakitan dan digunakan daun dihancurkan untuk telinganya hanya untuk beberapa minit.

Menjerit akhirnya berhenti dan ia pun mati. Ia berumur hanya sekitar 5 atau 6 tahun pada masa itu supaya peristiwa traumatik seperti ini menyebabkan dia untuk tidur selepas ia telah diselesaikan. Lawatan bilik kecemasan dielakkan yang, bagi saya, adalah sentiasa satu perkara yang baik.

Saya benar-benar tidak percaya apa yang saya lihat pada keesokan harinya. Terdapat benar-benar ada bukti apa-apa pun berlaku pada malam sebelum ke telinga anak saya. Kemerahan, keradangan, segala-galanya telah hilang.

Selepas melihat keputusan ini selepas menggunakan satu ubat-ubatan rumah perubatan kawan saya saya menjadi seorang yang percaya pada cara perubatan semula jadi selama-lamanya. Saya telah melihat dengan sendiri dua mata saya bagaimana berkesan, mudah dan semula jadi ubat ini adalah.

Satu lagi ubat-ubatan rumah perubatan kegemaran saya adalah bahawa bagi apa-apa isu pencernaan anda mungkin mempunyai. Kunci di sini menggunakan cuka epal cider. Ada orang yang tidak suka rasa cuka epal cider jadi jika ini terpakai kepada anda mencampurkannya dengan sedikit madu. Saya biasanya mengambil segelas pukulan, isi 1/4 dengan cuka epal cider, 1/4 dengan madu dan 1/4 dengan air suam untuk membantu ia campuran bersama-sama. Saya telah memberikan ini kepada anak saya sejak berusia 4 tahun apabila dia mengalami cirit-birit atau perut isu. Biasanya hanya sips beberapa akan melakukan silap mata untuk kanak-kanak. Bagi orang dewasa saya akan mencadangkan minum campuran kaca ditembak keseluruhan. Anda akan kagum pada bagaimana berkesan ini.

Jadi ada anda mempunyai 2 sangat mudah rawatan rumah lama yang anda boleh gunakan untuk berurusan dengan sengatan lebah atau apa-apa jenis sengat untuk perkara itu, dan masalah penghadaman.

Saya berharap sekarang bahawa anda telah membaca cerita ini, bahawa ia akan meningkatkan kepercayaan anda dan juga tentang keberkesanan dan kesederhanaan rawatan rumah perubatan supaya anda beralih kepada ini dan bukannya ubat-ubatan preskripsi yang keras yang boleh mempunyai kesan sampingan seperti yang teruk, ada antaranya yang tidak tahu sehingga lama selepas mengambil mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar