Bawang putih Produk Boleh Mengelirukan - Berpegang kepada Fakta apabila menyelidik stabil Allicin

Bawang putih Produk Boleh Mengelirukan - Berpegang kepada Fakta apabila menyelidik stabil Allicin

Sehingga kita mula pembuatan dunia hanya stabil ekstrak allicin, pelanggan mempunyai pelbagai pilihan produk yang mempunyai beberapa potensi untuk melepaskan allicin ke dalam badan. Keupayaan ini hanya boleh dicapai jika produk bawang putih dapat melalui usus tanpa dimusnahkan oleh asid perut.

Dalam produk tertentu ini tidak berlaku kadang-kadang, tetapi malangnya kimia bawang putih membuat ia sangat sukar untuk menjamin anyallicin yang boleh dikeluarkan dan disediakan kepada badan.

Kerja yang diterbitkan di UK, Amerika Syarikat dan Jerman menunjukkan ini menjadi kes itu. Ini kerana asid perut anda sendiri bertujuan keluar dan terpilih melumpuhkan enzim penting dipanggil allinase, yang terdapat dalam semua ekstrak serbuk bawang putih termasuk mereka yang baru dicampur dengan halia dan bunga lawang.

Pengeluar dan pembekal sedar bahawa ini adalah kurang daripada yang ideal, jadi mereka memerlukan ujian untuk menunjukkan bahawa produk mereka sebenarnya hadhuge berpotensi untuk menghasilkan allicin di bawah keadaan yang ideal. Jadi ujian ini telah diterima pakai oleh industri bawang putih keseluruhan untuk membolehkan pengeluar untuk mendakwa bahawa jenama mereka boleh membekalkan atau menghasilkan beribu mikrogram atau miligram allicin.

Walau bagaimanapun ujian, yang masih digunakan hari ini, tidak berlaku di dalam cecair gastrik atau usus tetapi dalam sistem berasaskan air atau alkohol - jadi keputusan tidak mempunyai sebarang pertalian apa pun apa sebenarnya yang berlaku apabila anda menelan produk mereka.

Sekarang jika anda membuat apa-apa cabutan serbuk bawang putih di dalam air anda jelas rehydrate ekstrak dan dalam ujian makmal anda boleh menunjukkan allicin yang boleh dibebaskan, dan bahawa pelopor kimia alliin tidak mendapat ditukar ke allicin.

Ini boleh membawa kepada nombor yang besar untuk mendakwa allicin sehingga 6000mcg atau setinggi 2000mg - jika kepekatan ini telah sebenarnya disampaikan kepada tubuh manusia mereka akan menjadi toksik. Jadi mungkin Hanya juga bahawa dalam dunia sebenar angka bagi potensi allicin benar-benar tidak bermakna!

Produk Allicin dirumuskan secara eksklusif dengan halia dalam jenama yang mantap adalah berbeza, dan manakala jumlah sebenar allicin sebenar yang terdapat dalam produk ini adalah kecil ia masih lebih daripada cukup untuk dapat membunuh pelbagai patogen termasuk MRSA, E Coli, Streptococcus , virus sejuk dan jangkitan kulat.

Sebabnya mudah kerana allicin secara fizikal dalam produk tersebut, ia tidak perlu menjadi terhidrat semula atau ditukar atau dicampur dengan bunga lawang atau vitamin c atau ginseng dapat menunjukkan aktiviti utama.

Tanya diri anda soalan ini - di mana data di mana-mana ekstrak bawang putih yang lain untuk membuktikan bahawa patogen ini boleh dibunuh? Apa yang anda akan dapati adalah bahawa tidak ada seorang pun yang ada. Inilah sebabnya mengapa kakitangan saya dan saya telah menghabiskan banyak tahun melakukan kajian ini dan data klinikal untuk membuktikannya.

Akhirnya tanya diri anda satu lagi soalan: Adakah saya agak mengambil sejumlah kecil produk yang saya tahu kerja-kerja dan mempunyai data untuk menyokong penggunaannya sebagai antimikrob semulajadi dan mempunyai ujian keselamatan dan toksikologi menunjukkan bahawa sebanyak 777 boleh diambil dalam satu dos tanpa melakukan apa-apa kemudaratan - atau yang perlu saya terpengaruh untuk membeli kombinasi yang tergesa-gesa meletakkan bersama-sama untuk "aktif" yang tidak mempunyai data dan tidak boleh menjamin apa-apa aktiviti terhadap patogen utama yang kita hadapi setiap hari di dunia moden di mana kita hidup dan tidak mempunyai diterbitkan data keselamatan?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar